Onderhoud
Graag informeren wij U als gewaardeerde klant over een wijziging in de uitvoering van het onderhoud aan Uw haard.
Door een structureel tekort aan CO-vrij gecertificeerd personeel binnen ons team zijn wij helaas genoodzaakt om het uitvoeren van onderhoud en storingen extern onder te brengen. Het afsluiten van een onderhoudscontract is momenteel niet mogelijk, een losse onderhoudsafspraak wel. Wij begrijpen dat U gewend bent aan onze directe dienstverlening, maar wij willen U verzekeren dat wij voor een passende en betrouwbare opvolging zorgen.
• Bent U een bestaande klant van ons dan meldt U Uw aanvraag via het digitale formulier. Wij verwerken Uw melding en informeren U over de mogelijke vervolgstappen ten aanzien van de afhandeling. Voor een snellere opvolging neemt u direct contact op met GE Services.
• Bent U geen bestaande klant van ons en hebben wij U niet eerder geholpen dan verwijzen wij direct door naar onze externe partner GE Services, zie onderstaande contactgegevens.
GE Services
Gertjan – 06 516 430 80
www.geservices.nl
desbetreffende partij, zonder tussenkomst van Daniëls Openhaarden.
• Onderhoudsafspraken worden niet gepland in de maanden september tot en met maart, tenzij tijd beschikbaar.
Belangrijke aanvullende informatie
• Uw projectdossier (mits wij U eerder hebben geholpen) blijft in onze administratie actief, maar zonder actieve uitvoering.
• Wij behouden te allen tijde een ondersteunende rol indien er onduidelijkheden ontstaan of de
opvolging niet naar wens verloopt.
• U kunt op ons blijven rekenen voor technisch advies, begeleiding bij projectvragen of toekomstige plaatsingen.
Wij betreuren dat we deze stap hebben moeten nemen, maar rekenen op Uw begrip voor de situatie. Uw veiligheid en het functioneren van Uw haard blijven voor ons prioriteit, ook als we deze via externe specialisten moeten waarborgen.
Heeft U nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via planning@openhaard.nl


